Terugbetalingsbeleid

Bij De Bruyn streven wij naar volledige klanttevredenheid. In dit terugbetalingsbeleid lees je hoe wij omgaan met retourneren, ruilen en terugbetalingen. Dit beleid is opgesteld in overeenstemming met de Europese consumentenregelgeving en de richtlijnen van Shopify.

1. Retourtermijn

1.1 Je hebt het recht om artikelen binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.
1.2 Retouren worden alleen geaccepteerd wanneer het product:

  • ongedragen is

  • onbeschadigd is

  • in originele staat verkeert

  • voorzien is van alle labels en verpakkingen

2. Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd

De volgende artikelen komen niet in aanmerking voor retour of terugbetaling:

  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten

  • Hygiëneproducten waarvan de verzegeling is verbroken (zoals lingerie of cosmetica)

  • Digitale of downloadbare producten

  • Cadeaubonnen

3. Retourkosten

3.1 De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant, tenzij anders aangegeven.
3.2 Onvoldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

4. Hoe retourneer je een bestelling?

4.1 Stuur een e-mail naar [e-mailadres invullen] met:

  • je naam

  • ordernummer

  • product(en) dat je wilt retourneren

4.2 Je ontvangt vervolgens de retourinstructies.
4.3 Het product dient binnen 14 dagen na je aanmelding verzonden te worden.

5. Terugbetalingen

5.1 Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je een bevestiging per e-mail.
5.2 De terugbetaling wordt binnen 14 dagen uitgevoerd via dezelfde betaalmethode als waarmee de oorspronkelijke aankoop is gedaan.
5.3 De Bruyn mag wachten met terugbetalen totdat:

  • het product is ontvangen, of

  • jij kunt aantonen dat je het product hebt teruggestuurd
    (de vroegste van deze twee is leidend).

7. Ruilen

7.1 Ruilen is mogelijk binnen 30 dagen, mits het gewenste artikel op voorraad is.
7.2 Voor een ruiling volg je dezelfde stappen als bij een retour.
7.3 Eventuele verzendkosten voor de nieuwe zending zijn voor rekening van de klant.

8. Beschadigde of foutieve artikelen

8.1 Heb je een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 7 dagen na ontvangst via [e-mailadres invullen].
8.2 Wij lossen dit op door middel van:

  • een vervangend artikel, of

  • volledige terugbetaling
    zonder extra kosten.

9. Cadeaubonnen

9.1 Cadeaubonnen zijn niet retourneerbaar en worden niet terugbetaald.
9.2 Artikelen gekocht met een cadeaubon worden, na goedkeuring, terugbetaald in de vorm van een nieuwe cadeaubon.

10. Contact

Voor retouren, ruilingen of vragen over ons beleid:
E-mail: [invullen]
Adres: [invullen]